top of page

תקנון האתר

תנאי התקנון:

תנאי השימוש של אתר זה, אשר הינו אתר מסחרי המשמש לצרכי מסחר אלקטרוני ברשת האינטרנט והינו שם רשום של עוסק מורשה "קיבס".

כל מידע אשר מוצג באתר לרבות מידע אודות המוצרים באתר הינו רכושה הבלעדי של חברת " קיבס".

תקנון זה מנוסח בלשון זכר למען נוחות הגולשים באתר ואין בכך לפגוע בבני המין אשר התקנון אינו מנוסח בלשונו.

שימושך באתר והזמנת המוצרים בו מהווים הסכמה בלתי מותנית לתנאי התקנון.

מנהלי החברה שומרים על הזכות לשנות את תקנון האתר לפי ראות עיניהם ושיקולם הבלעדי ולא יינתן בכך פתח לטענה או תביעה כנגד החברה או גורמים הקשורים לניהול האתר.
למעשה, שימושך באתר או הזמנת מוצרים מהווה הצהרה כי קראת ואישרת את התקנון וכי לא תבוא בטענה או תביעה כלשהי כנגד הגורמים הקשורים לפעילות האתר, למעט הפרת הכללים המופיעים בתקנון.

 

**ע"י השארת מספר הטלפון הנייד ו/או כתובת המייל שלך, אתה מאשר לחברת ״קיבס״ לשלוח מפעם לפעם הודעות פרסום באמצעות המייל ו/או הנייד.

לקוח שאינו מעוניין לקבל הודעות אלו, נדרש להשיב להודעה ולבקש להסירו. במידה וההודעה ו/או המייל מגיעה מספק חיצוני, ניתן לבקש להסרה מרשימת התפוצה לפי ההוראות שרשומות באותו המייל ו/או ההודעה.

 

מחירון המוצרים:

תמחור המוצרים יכול להשתנות עם הזמן, והחברה שומרת לעצמה את הזכות לשנותו בכל עת וללא צורך בהודעה מוקדמת.


ביטול עסקה:
תנאים לזכאות:
  • ערך המוצר שנרכש עולה על 50 ₪.

  • המוצר לא נפגם והרוכש לא עשה בו כל שימוש ובתנאי שלא נפתחה אריזתו.

  • המוצר הוחזר לחנות החברה

  • תקופת ביטול עסקה: ע"פ חוק הגנת הצרכן (תשמ"א) להלן "חוק להגנת הצרכן", ניתן לבטל עסקה עד 14 ימים מקבלת המוצר או מסמך הגילוי לפי המאוחר מביניהם. אדם בעל מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש, יהיה זכאי להערכת מודע זה עד ל-4 חודשים בכפוף למפורט בחוק הגנת הצרכן.

  • בקשה לביטול עסקה: לקוח המעוניין לבטל את העסקה שביצע, נדרש ליצור קשר עם קיבס תוך 14 ימים מקבלת המוצר באחד מערוצי התקשורת הבאים ולעדכן על רצונו לביטול העסקה:

  • ביטול עסקה ללא עלות: ביטול עסקה עקב אי התאמה בין המוצר למסמך הגילוי או פגם לא יגבו דמי ביטול – יש לוודא שהמוצר יחזור עם אריזתו המקורית. החברה שומרת לעצמה את הזכות לבדוק את המוצר בעת חזרתו, ולקבוע את מצבו ועמידתו בתנאי ההחזרה.

  • חישוב עלות דמי ביטול: דמי הביטול יחושבו על פי סכום העסקה הכולל ששילם הצרכן, לרבות דמי הובלה לבית הצרכן.

  • ביטול עסקה החייבת בעלות: בעת ביטול עסקה שלא עקב אי התאמה בין המוצר למסמך הגילוי או פגם, ייגבו דמי ביטול בשיעור 5% מסכום העסקה או 100 ₪, לפי הנמוך מביניהם, ובאחריות הלקוח להחזיר את המוצר לחנות החברה.

  • במידה ולקוח אינו יכול או אינו מעוניין להחזיר את המוצר לחנות בעצמו ומבקש מקיבס לאסוף את המוצר, יגבו דמי איסוף ושילוח על סך 49 ש''ח (עלות איסוף ושילוח מלאה ללא הזלה בגין רכישת לקוח).

תנאי ביצוע הזמנה:

רק לאחר שחברת "קיבס" תאמת את פרטי כרטיס האשראי שלך ויתקבל אישור מחברת האשראי לביצוע הרכישה תחשב הצעתך כברת ביצוע ויחלו  תהליכי אספקת המוצרים שהזמנת בהנחה שהם מצויים במלאי חברת "קיבס".

כדי שנוכל לספק לך את המוצרים שהזמנת, צריכה הזמנתך להתקבל ולהקלט אצלנו באופן תקין ומסודר, כשהיא מכילה את כל הפרטים הנדרשים למשלוח המוצרים ולחיובך.

ישנן סיבות שונות שעלולות לגרום לתקלות ושיבושים בקליטת הזמנתך.

אם יחול שיבוש ו/או טעות חריגה או בתום לב בתיאור המוצר בתמונתו, תיאורו, מחירו או בכל פרט אחר, תהא חברת "קיבס" רשאית לבטל את רכישתך ולא תחויב בכל תשלום בגין ההזמנה שבוטלה. אם בעת ביצוע ההזמנה תמסור פרטי זיהוי שגויים, לא נוכל להבטיח שהמוצרים יגיעו אליך.

במקרה שהמוצרים הוחזרו אלינו עקב פרטים מוטעים שמסרת תתאפשר לצרכן לאסוף את המוצר באופן עצמאי או, שיחויב בגין משלוח לכתובת הנכונה.

אנא הקפד למלא פרטים מדויקים ועדכניים.

הגשת פרטים אישיים כוזבים אסורה לחלוטין ומהווה עבירה פלילית.

תנאי תשלום:

באפשרותך לשלם באמצעות כרטיס אשראי תקף אשר ניתן לסליקה על ידי אחת מחברות כרטיסי האשראי הפועלות בישראל כדין.

* שים לב, ביטול/שינוי קבלת הפריט באמצעות משלוח פחות מ 12 שעות מהמועד שתואם יחשב כשליחה לכל דבר ושליחה בשנית תחייב עלות משלוח נוספת.

אחריות ושירות לאחר מכירה:

עוסק מורשה קיבס להלן "קיבס" תהיה אחראית לתקינות המוצר כל עוד שהמוצר נמצא בזמן תקופת האחריות ונעשה בו שימוש לפי הוראות השימוש.

משך תקופת האחריות הינה שנה בלבד מיום רכישת המוצר  אלא אם צוין אחרת על גבי חשבונית המוצר. עם זאת, האחריות לכל סוג מוצר ולתנאיה הספציפיים תלויה ביצרן או היבואן של אותו המוצר.​

  1. ​תקופת האחריות הינה שנה מיום מסירת הטובין לצרכן

  2. האחריות תקפה על מוצרי חשמל ואלקטרוניקה ובלבד שמחיר המוצר גבוה מ-150₪

  3. תקופת אחריות מתחילה ביום הרכישה והינה לתיקון ו/או החלפת מוצר. האחריות למוצר שיתוקן ו/או יוחלף על ידי הפעלת האחריות תמשיך ליתרת תקופת האחריות ממועד הרכישה, ולא תוארך עקב תיקונו או החלפתו.

  4. במשך תקופת האחריות, קיבס תהיה אחראית לתיקון ו/או תחליף ואף שידרוג, מוצר או חלק של מוצר שלפי שיקול דעתה של קיבס יראה פגום ואשר בוודאות נפגע תוך כדי עבודה רגילה בתנאי שימוש רגילים ו/או שקיים פגם ביצורו.

  5. ביצוע שירות האחריות יבוצע בחנות קיבס בלבד, ולקיבס אין חובת החלפה של מוצר פגום בחדש, וקיבס שומרת לעצמה את הזכות לזכות את הלקוח עבור המוצר הפגום.

  6. מסירת מוצר פגום לקיבס יעשה בתיאום מראש באחת מהדרכים הבאות:

    1. ​שליחת המוצר עם חברת שליחויות מטעם הלקוח –בתיאום מראש בלבד.

    2. איסוף המוצר על ידי שליח של קיבס בעלות נוספת ובתיאום מראש בלבד.

 בסעיפים 6.2 ו 6.1, יש לבטח את המוצר בשווי המלא של המוצר המופיע בחשבונית לארוז אותו בצורה שתמנע ממנו להיפגע בזמן הובלה.

מקרים בהם לא תחול האחריות:

  1. אין בקבלת מוצר לבדיקה משמעות שהמוצר פגום או תקול. במידה וימצא שהפגם או התקלה במוצר אינה מכוסה על ידי האחריות, יש לקיבס את הזכות להציע ללקוח תיקון בתשלום.

  2. במידה ולדעת קיבס, למוצר נגרם נזק פיזי (פנימי או חיצוני) לאחר הרכישה, אשר נגרם על ידי גורם כלשהו, כגון: לחות, רטיבות, נוזלים, קורוזיה, אבק, שרפה, חום יתר, וכו.. או מכח עליון, כגון: קפיצת מתח, תשתית חשמל לקויה, רעידת אדמה, סופה, וכו..

  3. במידה ולדעת קיבס, למוצר נגרם נזק, כתוצאה משימוש לקוי שאינו תואם את הוראות ההפעלה/הרכבה של המוצר או משימוש לא נכון.

  4. במידה ולדעת קיבס, בוצע שינוי, שידרוג או/ו תיקון במוצר שלא במסגרת אחריות בחנות קיבס ולא מטעמה או כל תוספת למוצר או חוסר ברכיבים שלא הורכבו כחלק מתהליך הרכבה תקין של המוצר.

  5. במידה ולדעת קיבס, המוצר נפגע כתוצאה מרשלנות, חוסר נסיון או תחזוקה לקויה.

  6. במידה והתשלום עבור המוצר טרם הסדר במלואו, תהיה קיבס רשאית לעכב את ביצוע שרות האחריות עד הסדרת התשלום.

  7. אם לדעת קיבס, המוצר נפגע כתוצאה מהזנחה או רשלנות לרבות לכלוך או זיהום, מכל סוג שהוא.

  8. אין האחריות מכסה התקנה, תמיכה טכנית ו/או הדרכה אודות המוצר בצורה כלשהי לרבות תמיכה בטלפון או במייל

       ** מוסכם באופן חד משמעי שהגוף הבלעדי שיקבע אם המוצר שייך לקטגוריה של מוצר פגום עם אחריות בתוקף הינם עובדי קיבס וההסבר שיצורף כתגובה לפניה יהווה ללקוח כהוכחה מקובלת ומוחלטת.

הגבלת תקופת או כיסוי האחריות:

  1. אין כל התחייבות מצד קיבס בכל הקשור להתאמת המוצר למטרה מסוימת, או בכל הקשור לשוויו וסחירותו.

  2. אין קיבס אחראית לחלקים אחרים שאינם של קיבס שהותקנו על גבי המוצר.

    1. ​מוסכם כי ציוד, שלא ייאסף, בתוך 35 יום, מיום הודעת קיבס ללקוח לאספו, ייהפך לרכוש קיבס או יזרק, ללא תמורה נוספת ולשיקול דעתה הבלעדי.

    2. הלקוח מאשר כי קיבל את המוצרים המפורטים בחשבונית במצב חיצוני תקין.

    3. הלקוח מאשר כי קרא והבין את תנאי הרכישה והאחריות שלהלן וכי הינם מקובלים ומוסכמים עליו.

ניהול מלאים:

קיבס עושה כל שביכולתה כדי לוודא, שהמוצר המוצג יימצא ברשותה. עם זאת, עלול להיווצר מצב, ובו לאחר תום הליך המכירה, יתברר כי המוצר חסר מן המלאי של הספק או כי השירות איננו זמין במקרה כזה, תבוטל הזמנת המוצר/השירות וכספו של הקונה, ככל ששולם, יוחזר לו.

הגנת הלקוח והתחייבותינו באבטחת המידע:
  • עוסק מורשה קיבס להלן "קיבס" משתמשת בשירות סליקה של כרטיסי אשראי של חברת PayPlus , אחת החברות המובילות בתחום הסליקה באינטרנט ובעלת תעודת הסמכה לתקן PCI DSS  להצפנה.

  • תחום האבטחה ברשת האינטרנט חשוב במיוחד בתקופה הזו, בשל התקפות סייבר חוזרות ונשנות. ב- PayPlus תחום האבטחה כל הזמן בפוקוס, וכל הסליקות מתבצעות בהצפנה מלאה על פי תקן מיוחד תקן PCI, שנוצר על ידי חברות האשראי הגדולות.

  • חברת קיבס אינה רואה או שומרת את פרטי האשראי של הלקוח בשום שלב בתהליך ההרשמה או התשלום.

  • קיבס  עושה כל שביכולתה בכדי להגן ולשמור על הנתונים אשר מוזנים באתר , תוך כדי מניעת כניסה לא מורשית למאגרי המידע שברשותינו.

  • קיבס משקיעה את מירב המאמצים הפיזיים הטכנולוגיים והאלקטרוניים כדי לאבטח את המידע המוזרם באתר.

תנאי אספקה:
  • עוסק מורשה קיבס להלן "קיבס" מאפשרת ללקוחותיה ליהנות מערוץ הפצה אמין ושילוח מהיר עד לבית הלקוח, באמצעות חברת שילוח תמנון.

  • תנאים:

    1. ​קיבס תדאג לארוז את המוצר במידת הצורך.

    2. כתובת היעד: הכתובת שהוקלדה/נבחרה על ידי הלקוח בעת ביצוע הרכישה, למעט איזורים מוגבלים (ראו סעיפי "הגבלות").

    3. סוג שילוח: לפי שיטת המשלוח שנבחרה בעת הרכישה על ידי הלקוח ולפי התנאים המפורטים לאותו סוג משלוח.

    4. המקבל: הלקוח שצוין כמקבל בעת ביצוע הרכישה.

    5. חשבונית: החשבונית נחתמת בצורה אוטומטית ונשלחת בדואר אלקטרוני לכתובת האלקטרונית שהוקלדה/נבחרה בעת ביצוע ההזמנה, ואינה תשלח יחד עם ההזמנה, אלא אם הדבר התבקש בצורה מפורשת על ידי הלקוח לפני שההזמנה נאספה על ידי השליח ממחסני קיבס.

    6. לפני אספקת ההזמנה, שליח מטעם חברת השליחויות ינסה ליצור קשר עם הלקוח באמצעות מספר הטלפון שהוקלד/נבחר באתר בעת ביצוע ההזמנה על מנת לתאם את השעה המדויקת והמיקום.
      האחריות לזמינות הינה על הלקוח. חברת השליחויות תנסה ליצור קשר 2 פעמים וקיבס תנסה ליצור קשר פעם אחת נוספת, לפני שההזמנה תחזור לבית העסק של קיבס. במקרה כזה, הלקוח יצטרך לשלם דמי משלוח נוספים.

    7. המשלוח יצא ממחסן קיבס רק לאחר שהלקוח סיים לשלם עבור המוצר והמשלוח כמצוין בחשבונית, והתשלום עבר את בדיקת האימות הנדרשת.

  • הגבלות המשלוח:

    1. ​קיבס לא תישא באחריות לאיחור באספקת המוצר בנסיבות של כוח עליון ו/או בנסיבות שאינן בשליטתה.

    2. באזורים המוגבלים לגישה מבחינת חברת השליחויות, החברה ו/או קיבס יהיו רשאים לספק את המוצרים ללקוחות במקום סמוך ומקובל וזאת בתיאום מראש עם הלקוח, במידה והלקוח אינו מסכים למקום, המוצרים יחזרו למחסני קיבס והלקוח יצטרך לדאוג לאיסוף שלהם מהמחסנים תוך 35 ימים מרגע החזרת המוצרים.

    3. המשלוחים יתבצעו לאזורים שאליהם מגיעה חברת השליחויות שעמה קיבס עובדת ובהתאם לשיטת המשלוח שנבחרה בעת ביצוע ההזמנה.

    4. במידה והתברר כי ישנו תעריף יקר יותר למשלוחים ליעדים מרוחקים כגון: יישובי הערבה, אילת, קריית שמונה, רמת הגולן וכו, התעריף יימסר טלפונית ויתווסף לעלות הכוללת של המוצרים שנרכשו, במידה והלקוח לא יסכים לתעריף החדש, קיבס תהיה רשאית לבטל את ההזמנה.

    5. קיימת אפשרות שמוצר שהופיע באתר בעת הרכישה אזל מהמלאי. במידה והדבר התגלה לאחר ביצוע הרכישה, קיבס תיצור קשר עם הלקוח ותנסה להתאים לו מוצר אחר שיענה לדרישות, במידה והלקוח לא ירצה, או לא יהיה מוצר העונה לצרכים, ההזמנה תבוטל ולא יבוצע כל חיוב בגינה.

  • זמני אספקה:

    1. ​זמני אספקת המוצרים ו/או השירותים כפי שמצוינים באתר בזמן ביצוע ההזמנה כוללים רק ימי עסקים : יום א-ה לא כולל שישי, שבת, ערבי חג וימי חג.

    2. שעות האספקה הינם : 9:00 – 18:00 בהתאם לשעות החלוקה של חברת השילוח באותו איזור.

    3. זמן האספקה יתחיל להיספר רק לאחר שהלקוח סיים לשלם עבור המוצר והמשלוח כמצוין בחשבונית, והתשלום עבר את בדיקת האימות הנדרשת.

    4. זמן האספקה ביישובי המרכז הינו 3 עד  ימי עסקים, אילת וערבה 4 ימי עסקים.

    5. במידה והמוצר הוזמן ושולם ביום עסקים לפני השעה 11 בבוקר, אותו היום יחשב כיום עסקים ממנו מתחילה הספירה, כל הזמנה לאחר השעה 11, תעבור ליום עסקים הבא.

קניין רוחני:

הקניין הרוחני באתר Keebs, סמני המסחר ו/או שמות מסחריים ו/או המדגמים ו/או תמחור המוצרים ומחירון המוצרים וכיוצא בזה שייכים בלעדית ל Keebs.

זכויות הקניין הרוחני של לKeebs  חלות גם הן על עיצוב האתר, התמונות באתר, טקסטים, שם המותג וכיוצא בזה.

  • התמונות באתר מובאות להמחשב בלבד

אין להעתיק או לשכפל את האתר או התוכן שבו ללא הסכמת המלאה ומפורשת ע״י מייל חתום של חברת Keebs.

ייתכן שתמצאו איזכורים שמות או סימנים של חברות צד שלישי ואלו מופיעים אך ורק כשירות ולא מהווה פרסומת לטובת קידום מכירות או מתן חסות כלשהי לגביהם.

קיבס מודה לכם על ההתעניינות ונשמח לענות לכם על כל שאלה, ניתן ליצור קשר בדף "צור קשר".

bottom of page